دانلود بازی کم حجم شده ی Young Justice: Legacy برای PC

مطالب محبوب

دانلود بازی کم حجم شده ی Young Justice: Legacy برای PC

دانلود بازی کم حجم شده ی Young Justice: Legacy برای PC

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

Young Justice: Legacy PC-RELOADED
 

 حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: 2Ghz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon x1950 or better with 256MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

پسورد فایل ها:WWW.DL97.TK


دانلود بازی کم حجم شده ی Young Justice: Legacy برای PC , دانلود Young Justice: Legacy , دانلود از سرور putlocker بازی Young Justice: Legacy , دانلود از سرور ایران بازی Young Justice: Legacy , دانلود با لینک مستقیم Young Justice: Legacy , دانلود بازی Young Justice: Legacy با لینک مستقیم از سرور داخل ایران , دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Young Justice: Legacy , دانلود نسخه RELOADED بازی Young Justice: Legacy , دانلود نسخه بلک باکس بازی Young Justice: Legacy , دانلود نسخه فشرده KaOs بازی Young Justice: Legacy , دانلود نسخه فشرده بازی Young Justice: Legacy , دانلود نسخه نهایی بازی عدالت جویان جوان 2013 برای کامپیوتر , دانلود نسخه کم حجم بازی Young Justice: Legacy با لینک مستقیم , دانلود کرک ریلودد بازی Young Justice: Legacy , دانلود کرک ریلودد بازی عدالت جویان جوان 2013 , دانلود کرک سالم و نهایی برای Young Justice: Legacy ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.